Tjugo.

S K R I V E T : 2011-01-19 K L O C K A N : 19:27:18
God eftermiddag..

Åh vad gott jag har sovit! Jag somnade igårkväll mellan 00-01. Vaknade iofs till två gånger, en gång runt 03 tror jag.. sen vid 08 nånstans. Men somnade om och sov till strax innan 12!! Så jag fick sova massor.. Mmm, jag älskar när jag får sova =)
Idag under min vakna tid har jag kollat på ett LA ink-avsnitt, städat kattlådan, gått ut med sopor, varit iväg & handlat. Så ikväll ska jag göra pizza här hemma! Smarrigt.. kebabpizza blir det!
Jag försöker vara positiv och glad.. Även om ångesten sitter i bröstkorgen så försöker jag peppa mig själv allt jag kan. Jag KAN klara av att göra saker själv. Och jag har pratat med Lena idag, underbara Lena! Vi ska ses på fredag, så himla kul! Det är fan över en månad sen vi sågs sist.. så det ser jag fram emot jättemycket! Well.. nu blir det lite LA-ink till.. Hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

ÅH VAD ROLIGT!!!

Då är vi TVÅ som sovit ordentligt inatt :)

Hoppas du får en super bra dag, kanske hörs lite senare på msn när jag kommer hem!



Kram på dig tösabiten!

2011-01-20 @ 08:29:44
URL: http://kanelpannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0