Nittio.

S K R I V E T : 2011-02-18 K L O C K A N : 10:03:39
Jag känner mig lite piggare idag, och jag vaknade innan kl 09. Jag har ätit frukost och tagit morgonmedicinen. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu dock.. Jag har ingenting på schemat förrän efter kl 16 idag, då jag ska bli upphämtad med all pant och bli skjutsad till Ica Maxi. Fast jo.. Jag ska tvätta håret idag! Och sen kanske jag orkar sminka mig? Det vore väldigt skönt och behövligt, jag behöver känna mig fin. Så får det bli.. Men det är ju ett tag kvar, så ja.. Jag nördar lite internet ett tag, hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jag förstår verkligen.

Det är hemskt när man känner sig värdelös, som en

sak som att ta sig till affären, som vilken människa som helst verkar klara av.

Men samtidigt måste man försöka att inte låta sig

vara så sjukt negativ...

Åtminstonde försöka finna de små ljuspunkterna.

2011-02-18 @ 14:57:19
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Haha, ja har man fobi för det och ändå vill, då har det gått för långt ! ;D



Negativ är jag konstant, eller ja...

Inte direkt negativ, men mer realistisk, vill inte

förvänta mig det bästa, för att det brukar inte bli bra.

Men man måste försöka vara mindre kritisk mot sig själv, det är oftast det som bryter ned en mest.



Hoppas att det pigga håller i sig under resten av dagen också !

Styrkekramar ! =)

2011-02-18 @ 15:42:47
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0