0114; Spunk..

S K R I V E T : 2011-03-06 K L O C K A N : 15:38:52
Jag märker att jag blir lite halvtokig om jag inte får blogga =)

Jag har börjat flytta över alla mina inlägg till min blogspot-blogg! Jag har gjort om designen till samma som jag har här och nu håller jag som sagt på att flytta över alla inlägg.. Sen när jag är klar så får ni adressen dit istället för denna.. Känns som att det blir ett bra byte av bloggplattform =)

Ja, vad har hänt sen senast? Jo, jag fick en panikångestattack igår, det var väldiigt längesen senast.. så det var inte så kul. Men idag mår jag bättre. Och jag äter mina nutrilettshakes, tredje dagen nu! Heja mig! Jag är typ hungrig hela tiden och svettas av ingenting, haha. Men det blir nog bättre snart =) Nu ska jag gå och handla toalettpapper och mer nutrilett! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0