0113; Funderingar.

S K R I V E T : 2011-03-05 K L O C K A N : 12:54:52
Jag funderar på att lämna Bloggesse. Alltså, jag gillar själva bloggverktyget, men det är alltid en massa strul och tråkigheter. Och nu en ful annons som irriterar mig något jävulskt. Jag har en "gammal" blogg liggandes hos wordpress, så jag funderar på att flytta alla inlägg härifrån till den. Jag gillar wordpressverktyget. Men jag ska känna efter lite en stund innan jag bestämmer mig.. 

Vad tror ni om en flytt till wordpress?

Kommentarer
Postat av: Tiina

Nu måste jag bara bestämma mig för om det ska bo kvar i mitt kök eller om det ska flytta in i mitt vardagsrum och med tiden får nya kompisar (stolar). =)

Hur är det med dig?!

Kram.

2011-03-05 @ 22:55:38
URL: http://mittlivihopmedmig.blogg.se/
Postat av: Candy

Wordpress är awesome. Blogspot som du skrev om i ett annat inlägg har jag dock också hört bra om, men det känns som om Wordpress är det mest utvecklade bloggverktyget. Jag gillar sedan inte att Blogger har så jävla ful design när man är inne i instrumentpanelen, samt att man inte kan se vilket IP-nummer olika kommentarer är skickade ifrån. Där har Wordpress helt klart en fördel!

2011-03-06 @ 20:18:58
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0