Trettionio.

S K R I V E T : 2011-01-24 K L O C K A N : 17:55:39
Dumma jävla hjärna. Jag tänker ofta på döden, och hur lätt det skulle vara att bara avsluta livet. Ta tabletter, skära sig på något vasst, hänga sig i ett rep, slänga sig framför ett fordon.. ja listan kan göras lång. Fort och enkelt. Det är galet.
Jag känner ofta att jag inte orkar leva. Men det betyder inte att jag vill ta mitt liv, nej. Det vill jag inte.. Jag vill ju leva egentligen, det är så jobbigt ibland bara. Jag försöker och försöker tänka så positivt jag kan, men dom dumma tankarna är starkare..Och det är ju så, om nån säger: "tänk INTE på den rosa elefanten", klart som fan att man gör det då?!
Jaja.. Life's a bitch. Jag är nervös inför imorgon.. Jag har ingen aning om vad som kommer hända och det skrämmer mig en aning faktiskt. Men det kommer gå bra, det vet jag ju. Men jag har ingen kontroll ju?! Hjälp!

Aja, jag älskar mig sambo och min mamma och mina bröder och min pappa och ja.. alla er andra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0