Fyrtio.

S K R I V E T : 2011-01-24 K L O C K A N : 23:04:49
Aaaah, det är snart imorgon! Och imorgon kommer det att hända massor av saker.
Och ja, jag har redan berättat om det.. Men jag är så ovan att det är så mycket saker på samma gång. Så samtidigt som jag ser ram emot det så känns det lite jobbigt.

För det första så ska jag iväg tidigt imorgon för att fylla på busskortet, sen handla lite, sen hem en sväng innan jag hoppar på bussen mot psyk. Där ska jag vara kl 11.00.. Vet inte hur lång tid det tar eller vad som händer när jag är där, usch, läskigt som fan. Och sen ska jag hem och dammsuga.. sen kanske vila en stund innan älskling + hans mamma och hennes sambo kommer strax efter kl 16.30.. Då blir det tårta och mys! Men fan, jag har en skitjobbig känsla i hela kroppen och jag spänner mig som en stålfjäder..

Allt känns oorganiserat och det är jobbigt. Jag vill ha full kontroll, men det har jag inte. Baahahah.. Men det kommer att gå bra. Japp, det kommer det att göra! Men någon sömn lär jag inte få tyvärr.. om jag inte får sova någon ynka timme inatt då.. Shit, jag bara maler på! Vi hörs senare istället! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0