Sjuttiotre.

S K R I V E T : 2011-02-12 K L O C K A N : 11:23:49
En stund efter att jag hade skrivit senaste inlägget igår fick jag jättemycket ångest. Jag mådde alltså riktigt dåligt.. Så jag tog mina mediciner + 10 mg Stesolid. Sen pratade jag i telefon med hjärtats mamma i över en timme. Så himla skönt att bara ha någon i telefonen när jag mår dåligt. Och Stesoliden hjälpte, så himla skönt. En stund efter vi hade lagt på så somnade jag och jag har sovit hela natten. Jag vaknade runt 10 idag, känner mig smått yr. Det beror antagligen på höjningen av Lyrican, höjde ju till 100 mg igårkväll och tog 100 mg nu för en stund sedan. Idag ska jag nog plocka fram alla mina pärlor! Så vi hörs senare.. ♥

Kommentarer
Postat av: Candy

Önskar att jag hade Stesolid, det hjälper fett mycket för mig. Men psyk har tidigare inte velat skriva ut det eftersom de i äkta kategoriseringsanda säger att jag som har borderline troligen kommer att missbruka eller överdosera. Idiotiskt. Får se vad min nya mottagning säger.



Skönt att du kan prata med din partners mamma om hur du mår! Skulle aldrig våga prata med min om saken, trots att hon även jobbat som sjuksköterska. :S

2011-02-12 @ 13:21:48
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0