Sjuttiosju.

S K R I V E T : 2011-02-13 K L O C K A N : 20:03:26
Jag hatar att vara ensam. Det är oftast då som ångesten slår till.. Eller när jag känner mig ensam, det är faktiskt värre. Bläblä. just nu känns det jobbigt. Det känns jobbigt att laga mat, det känns jobbigt att äta maten, det känns jobbigt att gå till Valles. Jag önskar att jag hade någon som kunde vara med mig när jag gör dessa saker. För att annars glömmer jag det eller så är det för jobbigt. Muppelie, thats me. Jag får alltid störda tankar när jag är ensam. Eller haha, när jag är ensam? Stryk det, jag för störda tankar hela tiden. Waah. Nu ska jag sluta skriva innan det går för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0