Sjuttio.

S K R I V E T : 2011-02-10 K L O C K A N : 20:15:51
Nu har jag fått hem lite mediciner idag.. 100 milligrams tabletter Lyrica, Stesolid 10 mg och fluoxetin 20 mg. Men jag hade 6 st tabletter Lyrica 25 mg kvar, och det kändes lite häftigt att gå från 50 mg till 100 mg på en dag så jag tog 75 mg nu ikväll och så blir det 75 mg imorgon på morgonen och efter det börjar jag med 100 mg.. det känns rätt ok. 

Men just nu känner jag mig alldeles uppspelt inombords och ångesten sitter i bröstkorgen.. Och jag känner mig jobbig och tjatig. Det känns som att det är det enda mina nära får höra från mig när dom frågar hur jag mår. Det är ju aldrig bra, och jag kan inte ljuga. Men jag önskar att jag i alla fall en dag i veckan kunde säga "Jo, jag mår BRA". Men det kommer, så småningom.

Nu har jag lagt mig under täcket, så skönt! Ska pyssla lite med designen! Har gjort lite förändringar i menyn med lite finare sidrubriker. Hoppas jag kommer på något mer kul! Får se vad som händer med det.. men vi hörs nog imorgon igen.. ♣

Kommentarer
Postat av: Guchie

SV: Men tack där! :D

2011-02-11 @ 10:01:58
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: tr

bra att du trappar upp på det sättet :) har hört att lyrica är väldigt starka. Är de bra?



kram

2011-02-11 @ 11:39:29
URL: http://trainunderwater.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch hatar fluoxetin x)

2011-02-12 @ 19:00:43
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0