Sextiosex.

S K R I V E T : 2011-02-09 K L O C K A N : 13:27:39
God dag! Jag vaknade kl 08 imorse, typ. Känner mig ganska utvilad efter att ha sovit i omgångar sedan igår på dagen. Så inatt får jag förhoppningsvis sova normalt. Nu håller jag på och laddar inför att jag ska gå iväg till Maxi för att hämta ut lite mediciner.
Men jag tänker ge mig själv lite beröm innan för jag har: Ätit frukost OCH lunch! Och satt igång en maskin med disk, senare ikväll ska jag tvätta också! Herregud så bra jag är idag! Heja mig =) Nu ska jag byta om.. vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: V.

Heja Emelie!

2011-02-09 @ 14:35:13
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: tack så mycket:)

2011-02-09 @ 16:33:23
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Maria Karlsson

Vad spännande dina inlägg verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa dina poster igen! =) Ha en trevlig helg =P

2011-02-24 @ 01:05:39
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0