Femtionio.

S K R I V E T : 2011-02-03 K L O C K A N : 10:15:07
Alltså, igår innan jag somnade så ställde jag klockan på 12.30 så att jag skulle hinna med allt innan jag beger mig mot tåget. Och vad händer? Jo, jag vaknar klockan 09 och är PIGG?! Haha, fy helt dåligt. Men det var ju bara att ta tillfället i akt och gå upp. Så jag har ätit frukost, gått på toaletten och tagit morgonmedicinen. Nu kanske jag till och med kan göra mig lite fin innan det är dags att åka? Yay! Och kollar igenom packningen så jag får med mig allt.. Well, vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: p

Hej.. sitter och checkar alla bloggar :) Titta gärna in, glöm inte att du e med i vår sekt :D

Kramar P!

2011-02-03 @ 23:33:43
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0