Femtioett.

S K R I V E T : 2011-02-02 K L O C K A N : 00:20:42
God kväll! Idag har större delen av min tid gått åt till att göra om min bloggdesign, och jag är nog rätt så nöjd just nu. Men det kommer nog inte att ta lång tid innan jag gör en ny igen.. Så typiskt mig! Men jag får försöka hitta något annat att pyssla med så att jag inte tänker "bloggdesign" hela tiden.
Dom senaste två dagarna har varit ganska jobbiga.. Jag har inte mått särskilt bra. Men ikväll ska jag höja dosen av Lyrican (ja, för mig är det fortfarande kväll, hah) Det blir dubbel dos morgon och kväll.. så nu hoppas jag att det blir lite bättre. Och nästa vecka har jag tid på psyk igen, tisdag den 8:e februari.

En till underbar grej, idag firar jag och hjärtat hela tre år tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0