Åttiotre.

S K R I V E T : 2011-02-15 K L O C K A N : 21:47:43
Phuh, den här dagen har verkligen varit som en bergochdalbana. Från att vilja dö till att vara superglad. Jag är helt jävla slut.. Jag blir det när det svänger på det här viset.. Så jag skulle säkert kunna somna en timme bara pga det. Men nä.. jag håller mig vaken. Försöker rida ut ångesten.. Jag har ju Stesolid om jag vill.. Men grejen är att jag tokdäckar av dom? Sover som en stock. Sjukt konstigt. Aja. jag har ingen koll på hjärnan allls. Så jag säger hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Tiina

Hoppas du slapp vaknar upp med ångest idag <3

Jag kommer in på msn sen och då kan vi prata ett tag!

Kraaaam.



Sova är det jag alltid försöker göra om jag kan när jag har ångest - det eller hålla Kärleken hårt i handen - finns inte så mycket annat som fungerar.

2011-02-16 @ 10:53:02
URL: http://mittlivihopmedmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0