0104; Sunday sunday sunday.

S K R I V E T : 2011-02-27 K L O C K A N : 13:49:55
Jag har haft en bra helg. Jag har mått relativt bra, umgåtts med min kärlek, lekt&myst med min katt, hittat en himla fin tunika och spelat Donkey Kong. Dessutom så har jag ätit massa kladdkaka, love ♥
Så här vill jag ha det jämt. Jag vill kunna säga att 'jag mår bra' när någon frågar hur jag mår. Jag vill kunna säga att jag har gjort en massa saker när någon frågar vad jag gjort. Jag vill inte säga; 'jag mår skit' eller 'jag har legat i sängen hela dagen'. Men nu ska jag inte tänka på det, nu ska jag njuta av att läget är helt okej. Jag ska njuta av nuet. Så vi hörs lite senare, för nu ska jag ut en sväng, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Tiina

Låter riktigt skönt =) Kraaam

2011-02-27 @ 16:45:27
URL: http://mittlivihopmedmig.blogg.se/
Postat av: Candy

Vad härligt att du har haft en bra dag! :) Låter riktigt mysigt & trevligt, och ja, försök att fokusera på det som är bra nu istället för att tänka på framtiden. Det förtjänar du.



Supersnygg är din nya design för övrigt! ^_^

2011-02-27 @ 16:57:47
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0