0103; Insomnia

S K R I V E T : 2011-02-26 K L O C K A N : 04:07:02

Jag har sovit bra i lite mer än en vecka nu. Jag visste att det inte skulle hålla i sig, men jag hoppades ändå och blev besviken. Sömnlösheten är ett faktum och jag blir sur. Varför är det på det här viset? Trots sömnmedicin så ligger jag här och kan inte somna, whats the fucking problem? Jag orkar inte.. suck. Det värsta med det här är ju att hjärnan spinner igång och tänker de mest underliga saker, små saker som  stora saker, saker som ger ångest och oro och saker som gör att allt bara snurrar. Jag har ingen kontroll på den där saken uppe i knoppen. Men ja, jag får ge det några försök till.. Wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Candy

Har inte heller någon kontroll på den. Det suger. Jag förstår att det är jobbigt för dig. :/ Vilken sömnmedicin tar du? Du kanske skulle behöva byta?

2011-02-26 @ 18:18:18
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0