0101; Hungerkänslor

S K R I V E T : 2011-02-24 K L O C K A N : 14:00:03
Jag är hungrig, men jag väntar med att äta. Såhär dagen innan lön är det helt tomt i kylskåpet. Vi har ingenting hemma förutom en liten bit falukorv och snabbmakaroner. Och därför väntar jag så länge jag kan med att äta så jag inte blir hungrig fort igen. Det suger som fan, men imorgon kommer det in lite pengar, och då ska det storhandlas!
Så jag kväver mina hungerkänslor så gott jag kan, men det är svårt. Men en liten stund till klarar jag..

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Allt bra idag, sötis? ♥



Följa varandra via bloglovin? ^.-

2011-02-24 @ 18:52:13
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Candy

Hatar när man inte har mat i kylskåpet, eller bara väldigt lite mat. För mig är det alltid så sista veckan i månaden. :/

2011-02-26 @ 18:19:47
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0