0096; Early morning

S K R I V E T : 2011-02-22 K L O C K A N : 10:05:05
Idag är jag vaken tidigt, har varit vaken ett par timmar redan. Och är utan huvudvärk idag! Dock så känner jag förkylningen i kroppen fortfarande. Det verkar vara en sån där förkylning som aldrig riktigt bryter ut, hate them.
Jag har inga som helst planer för dagen, och sambon sover. Så ja, här sitter jag och ser dum ut? Undrar om denna dag ska bli dagen då jag tar fram mina pärlor igen? Eller om jag ska sätta mig och pyssla fram lite tavlor i GIMP? Eller rita? Hah, ge mig tips!



Kommentarer
Postat av: Tiina

Hej, ingen fara, själv somnade jag inte förrän lite efter två och sen runt åtta i morse vaknade jag.

Skönt att huvudvärken är borta så du slipper dras med den idag!

Kram.

2011-02-22 @ 10:39:27
URL: http://mittlivihopmedmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0