0095; Huvudvärken från Helvetet.

S K R I V E T : 2011-02-21 K L O C K A N : 18:33:11
Jag har sen jag vaknade imorse haft en fruktansvärd huvudvärk som sitter bakom båda ögonen. Så  jag har mestadels legat ner med armen över ögonen - för det kändes lite bättre med ett lätt tryck över dom + att det blev mörkt.
Så jag har inte varit uppe så länge, men huvudvärken sitter i och det känns som att den aldrig kommer att försvinna - för jag har NOLL huvudvärkstabletter. UH. Men jag har i alla fall lyckats få i mig lite mat nu för en stund sedan, så jag hoppas att det kan få det onda att lugna sig, men jag vet inte.. Som det känns nu så känns det inte okej. Jag är dessutom lite ljud- och ljuskänslig. Så det blir inga telefonsamtal förrän det börjar gå över!

Jag skriver senare och berättar om läget, ha det så bra ♥

Kommentarer
Postat av: Tiina

När jag läser om huvudvärken så låter det mer som migrän än som vanlig huvudvärk. Hoppas dock att den kommer vara borta tills i morgon i alla fall...

2011-02-21 @ 23:05:55
URL: http://mittlivihopmedmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0