Tio.

S K R I V E T : 2011-01-16 K L O C K A N : 05:21:50
Och naturligtvis så kan jag inte somna. Uhhhh, jag orkar inte med att sova på dagarna och vara vaken på nätterna. Speciellt inte när jag är ensam. Jag hatar att vara ensam, det är den hemskaste känslan i världen. Och sambon sover så jag känner mig otroligt ensam, vilket resulterar i att jag har ååååångest. Även om jag har ångest mest hela tiden så vänjer jag mig aldrig, det är lika jävla jobbigt hela tiden. Men förhoppningsvis blir det lättare med rätt hjälp och kommande utredning. Hej hopp, nu ska jag göra mig ett par mackor sen kolla på lite mer LA ink.. ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

HATAR sömn problemen.

Som om allt annat man liger av inte skulle vara nog så gör ångesten och ensamheten en galen, vilket resulterar i noll sömn!



Keep up trying, du Är duktig! Du försöker, det är det mesta man kan göra :)



KRAM

2011-01-16 @ 12:17:36
URL: http://kanelpannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0