Femtio.

S K R I V E T : 2011-01-30 K L O C K A N : 17:19:09
Igår hade jag en riktigt bra dag! Jag mådde bättre än normalt i princip från då jag vaknade. Kvällen spenderades med bowling och coca cola, otroligt roligt att jag klarade av att vara ute med kompisar bland annat folk. Det var en bra bra kväll.. är himla stolt över mig själv! Men det tog också på krafterna, så jag har sovit en hel del sen igår.. vaknade kl 14 idag! Tyvärr så mår jag inte lika bra idag, men jag lever lite på gårdagen.. den kommer jag minnas ett bra tag!
Den här söndagkvällen blir lugn, just nu sitter jag och tittar på handbollsfinalen mellan Danmark och Frankrike! Spännande.. Men vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0