Sju.

S K R I V E T : 2011-01-15 K L O C K A N : 08:05:07
Det kokar i mig.
Jag vill inte känna som jag gör, men jag gör det. Hathathat. Dummajävlakänslor. Hur får man stopp på karusellen? Jag vill gå av.. nu. Jag har väldigt svårt för att släppa saker som har hänt. Jag ältar och ältar och ältar lite till. Jag får så ont i magen. Men jag kan verkligen inte låta bli, speciellt inte när jag inte fått sova och har ångesten i halsgropen. Jag mår skit, på riktigt skit. Jag önskar att jag kunde få somna.. blö, får slänga i mig några lergigan. Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: p

Hejhej! Du får Jättegärna skriva om hypokondri!! Både rent faktamässigt + sidor där det finns ren fakta och skriv gärna en personlig berättelse hur du upplever det. Vore skitbra. Du kan skicka till [email protected]!

Kram P

2011-01-15 @ 09:04:40
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0