Ett.

S K R I V E T : 2011-01-14 K L O C K A N : 07:05:22
Hej.
I den här bloggen kommer jag att skriva om mitt liv, mitt mående och mina kommande utredningar. Jag är psykskt sjuk förstår ni. Jag har just nu tre diagnoser som jag fått från läkare på vårdcentralen där jag bor. Panikångest, Svår Ångest och Hypokondri. Men min hälsa är långt ifrån bra, då jag knappt kan ta hand om mig själv.. Så nu har jag fått komma till Vuxenpsyk där jag ska få ångesthantering och utredning. Till en början ska dom kolla om jag har någon personlighetsstörning, har jag inte det kommer jag få en ADHD/ADD-utredning. Jag kämpar varje dag. Vissa dagar är hemska, andra helt ok. Men jag är hoppfull inför framtiden!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej igen!

Läste nu igenom alla inlägg du skrivit de senaste dagarna, det låter som du går igenom samma sak som jag gjorde... skit tungt. Suger musten ur en.



Om du känner för det och har msn, så adda mig.

[email protected]



Jag mår bra nu, kan man säga. Du som jag vet att det är svårt att hjälpa någon annan.. men det vore trevligt att få surra med någon som vet hur det är. Och vet hur det är i en liten stad..



Nu ska ja sluta tjata hehe



Igen, hoppas du fick somna!



Kram/m

2011-01-16 @ 15:20:20
URL: http://kanelpannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0