Sextiofyra.

S K R I V E T : 2011-02-08 K L O C K A N : 20:40:31
Jag kom aldrig iväg till psyk imorse. Jag sov ingenting inatt, men lyckades somna typ fem minuter innan jag skulle gå upp. Ångestångestångest. Jag har ångest nu med, skitgrej. Men min ssk ringde mig i alla fall, och jag fick nya recept så att jag kan hämta ut mina mediciner. Och jag fick veta att jag skulle dubbla min dos Lyrica en gång till, så från och med imorgon kommer jag att ta 100 mg på morgonen och 100 mg på kvällen.
Jag fick också veta att på torsdag så kommer jag att få en psykolog? Jag fattade inte så mycket utav det, men min ssk skulle ringa mig så fort han visste något nytt. Och jag kommer få en ny tid hos honom i nästa vecka. Uh.. hoppas det börjar gå åt rätt håll nu.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tänker på dig, my love <3 Jag hoppas också att det går åt rätt håll :*

2011-02-08 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0