Sextioåtta.

S K R I V E T : 2011-02-10 K L O C K A N : 08:29:41
*Gråter* Jag vaknade kl 07, och är SJUK!? Helt dyngförkyld och ögoninflammation i högra ögat. Buhu... Räcker det inte med att jag har ångest? Nä, absolut inte. Fy, jag mår inte alls bra. Känner mig sjuk, hängig, ynklig.. blä. Tur att jag inte har så mycket att göra idag. Gjorde ju bort det mesta igår, men idag ska jag göra följande: Ringa min läkare vid kl 10, ringa hjärtats mamma. Det är dagens planer än så länge, sen får vi se.. näe, nu ska jag vila lite.. vi hörs senare.. ♥

Kommentarer
Postat av: tr

hoppas du kryar på dig snart :)



kram

2011-02-10 @ 16:52:11
URL: http://trainunderwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0