0098; Sötsugen.

S K R I V E T : 2011-02-22 K L O C K A N : 22:24:01
Jag är så enormt sugen på alla godsaker jag kan komma på, kladdkaka, muffins, semlor, tårta, grädde, rulltårta, chokladmousse, choklad, mums-mums, munkar, weinerbröd.. Ja, ALLT helt enkelt. Och jag är pank och har inga ingredienser hemma, så här klättrar jag nästan på väggarna. Men på fredag mina kära vänner, på fredag DÅ ska jag unna mig något riktigt smarrigt!
Jag och sambon ska ha en myskväll med massa gott, god mat, gott att dricka - massor av efterätt.. Det får vi unna oss! Oh ja, som jag längtar.. Jag kommer räkna ner dagarna....

Kommentarer
Postat av: Victoria

Låter helt fantastiskt! :D

2011-02-22 @ 23:22:55
Postat av: marie

Vilken otroligt fin design du har fixat! Imponerande :)



Ska senare ikväll även läsa mig igenom listan som tog dig ett par dagar och fylla i hahaha

2011-02-24 @ 15:00:29
URL: http://kanelpannkaka.blogg.se/?tmp=03082925

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0